Strategia noastră

Ewopharma se concentrează pe două linii de bază: farmaceutice și sănătatea consumatorilor. În acord cu valorile companiei noastre, obiectivul nostru este acela de a oferi pacienților și consumatorilor toate tratamentele indispensabile de ultimă oră. Realizăm acest lucru creând punți de legătură pentru companiile farmaceutice și mărcile comerciale de pe întreg globul pentru a le ajuta să acceseze piețele noastre din Europa Centrală și de Est și din Elveția. Dezvoltăm și implementăm strategii de piață pentru medicamente de specialitate, pentru boli rare și de uz spitalicesc, precum și pentru produse destinate sănătății consumatorilor.

PRODUSE FARMACEUTICE

Produsele farmaceutice reprezintă segmentul cel mai important și cu cea mai rapidă evoluție de la Ewopharma. Aici ne concentrăm pe promovarea medicamentelor inovatoare, de specialitate care oferă beneficii și valori clinice semnificative, mai ales în zonele cheie terapeutice, respectiv gastroenterologie, neurologie, imunologie și oncologie. Strategia noastră Rx este orientată spre produse de ultimă generație, cu propuneri medicale atrătăgătoare în zone cu necesități nesatisfăcute, precum și produse brevetate și clar diferențiate. 

SĂNĂTATEA CONSUMATORILOR

Tot mai mulți oameni preiau controlul propriei stări de sănătate și cea a familiei lor, apelând la medicamente fără rețetă. La Ewophrama, dorim să oferim unui număr tot mai mare de pacienți și consumatori accesul la produse sigure, inovatoare și etice dedicate sănătății consumatorilor, care facilitează un stil de viață sănătos și fac diferența în viața de zi cu zi. Facem acest lucru atât cu mărci partenere cât și cu propriile mărci, precum Revalid®, în gama de produse dedicate căderii și îngrijirii părului, sănătății aparatului digestiv, tratamentului tusei și al răcelilor.